Terug

Klachten

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kunstpakket.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via  https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

U heeft altijd recht om vergeten te worden. Wij zullen na uw aanvraag direct en zonder verdere vragen uw gegevens wissen. Hebben wij uw gegevens ook aan derden gegeven dan zullen wij hen ook vragen de gegevens te wissen. Deze service is altijd zonder kosten voor u.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Kunstpakket 9,7 / 10 - 13 Reviews @ webwinkelkeur
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »